Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

Κινητοποίηση για το πολυνομοσχέδιο της παιδείας και την τροπολογία της απευθείας μετάδοσης του μαθήματος - 26/5/2020


ΘΕΜΑ: «Κινητοποίηση για το πολυνομοσχέδιο της παιδείας και την τροπολογία της απευθείας μετάδοσης του μαθήματος - 26/5/2020»

Ψήφισμα κατατέθηκε λίγο μετά τις 7, χθες το απόγευμα, ημέρα Τρίτη 26 Μαΐου 2020, στο πολιτικό γραφείο του Βουλευτή Ευρυτανίας από αντιπροσωπείες των Συλλόγων που το συνυπέγραψαν, δηλαδή των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καρπενησίου και του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευρυτανίας. Δυστυχώς, ο βουλευτής απουσίαζε και το ψήφισμα παρέλαβε η υπάλληλος του γραφείου του.
Με την κίνησή αυτή, στόχο είχαμε να εκφράσουμε την αντίθεσή μας για το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και την τροπολογία για απευθείας μετάδοση του μαθήματος. Καταγγέλλουμε αυτά τα νομοθετήματα ως προς τον χρόνο και τον τρόπο που παρουσιάστηκαν, εν μέσω πανδημίας και χωρίς πρότερο διάλογο και δημοκρατικές διαδικασίες, αλλά κυρίως ως προς το περιεχόμενο τους, που βάλλει το Δημόσιο Σχολείο και υποβαθμίζει την ποιότητα της εκπαίδευσης.
Μετά την κατάθεση του ψηφίσματος, ακολούθησε διαμαρτυρία στην πλατεία της πόλης, στην οποία συμμετείχαν εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, γονείς και κηδεμόνες, μέλη των Δ.Σ. των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Καρπενησίου, στελέχη της εκπαίδευσης, η Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ευρυτανίας με μέλη του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ, καθώς και η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων ΑΜΕΑ Ν. Ευρυτανίας μετά από κάλεσμα του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευρυτανίας και τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα που ανταποκρίθηκαν.
Κατά τη διάρκεια της διαμαρτυρίας, μοιράστηκε στους παρευρισκόμενους, αλλά και σε περαστικούς, το κοινό ψήφισμα, καθώς και ενημερωτικά φυλλάδια για τη δράση. Ακολούθησε ομιλία από την Πρόεδρο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευρυτανίας, η οποία δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην έλλειψη δημοκρατικών διαδικασιών όσον αφορά στις ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας, στην ενημέρωση των εκπαιδευτικών για θέματα που τους απασχολούν από διαρροές στα Μ.Μ.Ε., στις κατηγορίες που έχουν αποδοθεί τον τελευταίο καιρό στον εκπαιδευτικό κόσμο, γεγονός που εξυπηρετεί τη διαμόρφωση της κοινής γνώμης, στο μέλλον της εκπαίδευσης όπως διαφαίνεται και στην ανάγκη συστράτευσης και οργανωμένης κοινής αντίδρασης από όλους. Τέλος, αναγνώστηκε το ψήφισμα που είχε κατατεθεί νωρίτερα στο γραφείο του βουλευτή και αναφέρεται στο νομοσχέδιο και την τροπολογία, από εκπρόσωπο των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων.
Μέσα από αυτή την κινητοποίηση, ζητάμε:
  • Να μην επιτραπεί υποβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης.
  • Να αποσυρθεί τώρα το αντιεκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία.
  • Να μην αυξηθούν οι μαθητές ανά τμήμα, αλλά κυρίως να μην επιβληθεί ελάχιστος αριθμός μαθητών στους 20 για τα δημοτικά και 16 για τα νηπιαγωγεία. Αυτό θα έχει ως άμεσο αντίκτυπο τη δημιουργία σαφώς λιγότερων τμημάτων σε κάθε σχολείο και την αναγκαστική μετακίνηση μαθητών σε άλλα σχολεία.
  • Να μην σχολειοποιηθεί το νηπιαγωγείο ενάντια σε κάθε επιστημονικό δεδομένο.
  • Να μην εφαρμοστεί η απαράδεκτη τροπολογία της Υπουργού για την ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων.
  • Να μη μπει κάμερα σε καμία διδακτική αίθουσα. Όπως μέχρι τώρα κανένας εκπαιδευτικός δεν άφησε μόνο του μαθητή που έλειπε από το σχολείο, έτσι δε θα αφήσει και τώρα.
  • Να ληφθούν και να λαμβάνονται συνεχώς όλα τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας σε όλα τα σχολεία.
  • Να στηριχτεί το δημόσιο σχολείο και να αυξηθεί η χρηματοδότηση των σχολείων από τον κρατικό προϋπολογισμό.\

Απαιτούμε:
  • Άμεση απόσυρση του Αντιεκπαιδευτικού Πολυνομοσχεδίου
  • Κατάργηση της Αντιπαιδαγωγικής τροπολογίας για εισαγωγή καμερών
  • Ενίσχυση του Δημόσιου Σχολείου

Δεν κάνουμε βήμα πίσω.



Η κινητοποίηση στα ΜΜΕ

Συμβαίνει τώρα - Ράδιο Καρπενήσι

Ευρυτανικός Παλμός

Ευρυτανικά Νέα

Star Κεντρικής Ελλάδας


Φωτογραφικό υλικό









Ευχαριστούμε τα Ευρυτανικά Νέα και τους συναδέλφους που μας παραχώρησαν το φωτογραφικό υλικό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου